• Sekretariat szkoły przyjmuje podania, wnioski i pisma interesantów.

    • Korespondencję można dostarczyć osobiście lub droga pocztową.

    • Sprawy są rozpatrywane z zachowaniem trybu i terminów zgodnych z Kodeksem Postępowania Administracyjnego.

  • Sekretariat szkoły udziela szczegółowych informacji dotyczących  sposobu  załatwiania spraw.
 

Szkoła prowadzi:

  • księgę uczniów
  • ewidencję wydawanych świadectw ukończenia szkoły i zaświadczeń OKE
  • rejestr wydanych legitymacji szkolnych oraz ich duplikatów
  • rejestr wydanych kart motorowerowych
  • ewidencję akt osobowych pracowników
  • rejestr akt i zaświadczeń - awans zawodowy nauczycieli
  • ewidencję czasu pracy pracowników obsługi i administracji
  • księgę inwentarzową
  • ewidencje przejazdów służbowych i opłat pocztowych
  • księgę druków ścisłego zarachowania
  • rejestr zamówień publicznych
  • rejestr korespondencji
  • archiwum szkolne

Osoba starająca się o wgląd do dokumentów lub o duplikat dokumentu powinna złożyć podanie do sekretariatu szkoły.

Stosowne dokumenty osoba ta odbiera osobiście w sekretariacie szkoły.